Zwrot i reklamacja
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię lub gwarancję. Reklamację powinno złożyć się mailowo na adres mailowy: kontakt@north53.pl lub drogą pocztową na adres Northwind Damian Moras , 71-693 Szczecin, ul. Stanisława Thugutta 6F/4. Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Sklep zaleca Konsumentowi, skorzystanie przy składaniu reklamacji z wzoru formularza reklamacji. Skorzystanie z formularza reklamacji w żadnym wypadku nie jest konieczne do rozpatrzenia reklamacji przez Sklep, jednak może przyczynić się do przyspieszenia procedury reklamacyjnej.
Pobierz formularz reklamacyjny: formularz-reklamacyjny.pdf
Odstąpienie od umowy
- Konsumenci mają prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania przyczyny. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument lub wskazana przez Konsumenta osoba trzecia, inna niż przewoźnik:
weszła w posiadanie rzeczy, gdy Zamówienie jest realizowane jednorazowo, albo
w przypadku umowy sprzedaży (Zamówienia), która obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach –
wejścia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo
w przypadku gdy umowa sprzedaży (Zamówienie) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów. - Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Konsument musi poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze oświadczenia (np. podpisane przez Konsumenta pismo wysłane pocztą listem poleconym albo oświadczenie przesłane pocztą elektroniczną). Oświadczenie powinno być wysłane na adres: Northwind Damian Moras, 71-693 Szczecin, ul. Stanisława Thugutta 6F/4 albo przesłane pocztą elektroniczną na adres: kontakt@north53.pl z wyróżnieniem w tytule e-maila (oświadczenia na piśmie) numeru Zamówienia oraz słowem „odstąpienie od umowy”. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych form płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej płatności. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- Zwrotu Towaru należy dokonać niezwłocznie, nie później jednak jak w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Zwrócony Towar należy dostarczyć pod adres: Northwind Damian Moras, 71-693 Szczecin, ul. Stanisława Thugutta 6F/4.
- Zwrot wszystkich towarów sprzedawanych przez stronę www.north53.pl możliwy jest wyłącznie w przypadku gdy: zwracany Towar jest w stanie nienaruszonym tzn. posiada oryginalne, nienaruszone opakowanie oraz nie nosi jakichkolwiek znamion użytkowania.
- W przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta, zwrot realizowany jest przez i na koszt Klienta, koszt zwrotu obejmuje koszt opakowania i przesyłki na adres: Northwind Damian Moras, 71-693 Szczecin, ul. Stanisława Thugutta 6F/4.
Pobierz formularz odstąpienia od umowy: formularz-odstapienia-od-umowy.pdf